Cedeo
De klant staat centraal bij STODT en dat bewijzen wij met een 97,5% CEDEO klanttevredenheidsscore voor Open inschrijving en 98,5% voor Maatwerk!
Trots
Wij zijn trots en onze klanten dankbaar voor de hoge klantwaardering die zij hebben uitgesproken over de dienstverlening van STODT.
In het rapport worden vooral het voortraject, de inhoud van de opleidingen en de docenten gewaardeerd. Referenten geven in het onderzoek de volgende redenen om voor STODT te kiezen:
- “Ze zijn toonaangevend voor bedrijven in de meettechniek en verspaningstechniek.”
- “STODT verkoopt niet alleen opleidingen maar helpen onze organisatie naar een volgend niveau te komen. Dat maakt ons toekomstbestendig.”
- “Het lesmateriaal is maatwerk en wordt aangepast aan onze situatie.”
- "Er wordt gewerkt met goede machines. Alles is prima in orde."
- “De resultaten zijn direct zichtbaar."
- “STODT regelt dat hun machines worden ingesteld met de besturingssystemen, waar de klanten mee werken.”
- “De communicatie verloopt goed! Wij kunnen de contactpersoon altijd bellen. Die reageert supersnel. Dat is prettig.”
Om voor een Cedeo-erkenning in aanmerking te komen moet een aanbieder voldoen aan nauw omschreven kwantitatieve en kwalitatieve criteria. In ieder geval moet tenminste 80% van de respondenten aangeven ‘tevreden tot zeer tevreden’ te zijn over de dienstverlening, de samenwerking en de behaalde resultaten. De score wordt exact vastgesteld aan de hand van het Cedeo klanttevredenheidsonderzoek.